Leones 4

Welkom op de teampagina van 't Vierde van Leones (LEONES 4) !!!

Na een schitterend seizoen 2017-2018 met het kampioenschap op de laatste speeldag zijn wij weer volop in training om er wederom tegenaan te gaan. Dit jaar zullen we een klasse hoger spelen in de zesde (kelder)klasse.

Alvorens de spelers en begeleiding worden voorgesteld op onze pagina eerst even aandacht voor het volgende:

Het vierde elftal is zeer gelukkig met de sponsoren die het mogelijk hebben gemaakt dat wij elke zondag kunnen aantreden in een prachtig tenue, trainingspak en voetbaltas. Wij willen hiervoor bedanken:

- TL Vloerservice
- MZ Vloerservice
Toyotadealer autobedrijf van Oijen b.v.
Van Oyen Automatisering
Wim Nijs Maatwerk en Interieurbouw

Tenue Leones 4:
Leones 4

Onze ijzersterke selectie bestaat uit de volgende spelers:

1. Martijn van Bergen (Bami)
2. Mike Kolvenbach (Kolf)
3. Rick van de Logt (Bushok)
4. Robert van Teeffelen
5. Freek van Kessel
6. Frank van Hoften
7. Robin van Dinter
8. Jelle Kosters
9. Joris van Oyen (Vis)
10. Marco van Meerten (Cootje)
11. Bob van Leeuwen (Messi)
12. Wilco Bennik (Bennik)
13. Joost van Oyen (Toyoosta)
14. Boy van Lith  (Maakt de opstelling)
15. Maikel Peters (Pitje)
16. Ivo van den Heuvel
17. Ruben Versteegen
18. Rik Hulsen (Hals)
19. Jimi Vermeulen
20. Noud van den Heuvel
21. Jop Hoogervorst

De begeleiding van ons team bestaat uij drie vaste krachten:
- Thony Lamers: Al vele jaren lang leider en sponsor van het 4e elftal. Zorgt dat de kleding wordt gewassen, regelt van alles en zorgt dat we beschikken over voldoende materialen.
- Jan van Kerkhof: Onze grensrechter én een man van goud. Jan vlagt dan ook al elke thuiswedstrijd met de goud/zwarte vlag welke hij heeft gekregen tijdens het 50 jarige jubilieum van zijn lidmaatschap bij s.v. Leones.
- Willem Nijs: Beheert onze FB pagina en zorgt elke week voor een leuk wedstrijdverslag. Klik hier voor de Leones 4 FB pagina!

Naast de spelers en begeleiding kunnen we regelmatig beschikken over gastspelers tijdens onze wedstrijden en training waar we erg blij mee zijn. Als laatste hebben wij onze supporters langs de lijn! Elke zondag mogen we rekenen op gezellige supporters en in het bijzonder onze trouwste supportster Inge van Teeffelen. Kortom elke zondag gezelligheid op en naast het veld bij Leones 4.

Kampioenschap 2017-2018:
Leones 4 Kampioen seizoen 2018-2019